BLOC-Verds pregunta a l’alcaldessa Maria José Catalá qui és el responsable dels 42 mesos de retard en la posada en marxa del segon Ecoparc de Torrent

El grup municipal del BLOC-Verds-Plataforma per l’Hospital de Torrent ha adreçat a l’alcaldessa María José Catalá dues preguntes en relació a la responsabilitat en el retard de 42 mesos en la posada en marxa del servei de segon ecoparc de Torrent.

Concretament el regidor del BLOC vol que s’aclarisquen les responsabilitats derivades de l’incompliment d’aquest punt al contracte de 16 anys signat entre l’Ajuntament de Torrent, presidit en aquell moment per José Bresó (PSOE) i la mercantil Fomento de Construcciones y Contratas, S.A.

Segons Beguer els contractes i els compromisos estan per a acomplir-los, siga qui siga l’empresa signatària, i els veïns i veïnes de Torrent tenen dret a saber per què s’ha excedit en 42 mesos la posada en marxa del segon ecoparc de Torrent. Beguer també ha preguntat que en cas de ser FCC, S.A la responsable del retard, per què l’Ajuntament de Torrent presidit per María José Catalá no ha reclamat les quantitats derivades de la penalització que ascendirien a uns 15.120.000 euros (42 mesos per 30 dies per 12000 euros diaris). En cas de ser responsable l’Ajuntament Beguer ha exigit a María José Catalá que depure responsabilitats pel retard de 42 mesos en la gestió d’unes instal·lacions que haurien d’haver estat operatives des de maig del 2007.

Arxivat en: Municipal