Compromís per Torrent demana la contractació urgent de colles de neteja per al terme municipal

Pau Alabajos: “A principis d’agost ja denunciàrem el deteriorament medi ambiental del terme municipal i la inacció és més que evident”.

En una nova inspecció del terme municipal, en aquesta ocasió a El Vedat, el grup municipal de Compromís ha tornat a constatar el deteriorament i abandó d’aquest pulmó de Torrent.

Desenes d’abocaments de runes, i una gran quantitat d’aïllant tèrmic arrancat d’obres il·legals i abocat en zones naturals, a més d’una gran quantitat de plàstics i llaunes escampats entre la massa forestal d’El Vedat apareixen entre les fotografies aportades per Compromís.

Alabajos a més a més s’ha mostrat especialment preocupat per la gran quantitat de plàstics de tot tipus, que no es troben acumulats en llocs determinats sinó que apareixen repartits per tot arreu, contaminant els espais naturals d’una manera molt més perillosa.

La contractació de colles municipals de neteja medi ambiental, segons Compromís, ha de ser permanent al llarg de l’any i no únicament en la temporada estival; “a més que amb 70 Km quadrats s’hauria de comptar amb vàries per a poder mantindre el terme en unes condicions mitjanament sostenibles, tant per a la fauna com per a evitar el perill d’incendis que suposen aquestos residus”, ha conclòs Alabajos.

NOTA DE PRENSA

COMPROMÍS PER TORRENT DEMANDA LA CONTRATACIÓN URGENTE DE BRIGADAS DE LIMPIEZA AMBIENTAL PER AL TERMINO MUNICIPAL

Pau Alabajos: “A principios de agosto ya denunciamos el deterioro medio ambiental del término municipal y la inacción es más que evidente”.

En una nueva inspección del término municipal, en esta ocasión a El Vedat, el grupo municipal de Compromís ha vuelto a constatar el deterioro y abandono de este pulmón de Torrent.

 Decenas de vertidos de escombros, y una gran cantidad de aislante térmico arrancado de obras ilegales y abocado en zonas naturales, además de una gran cantidad de plásticos y latas esparcidos entre la masa forestal de El Vedat aparecen entre las fotografías aportadas por Compromís.

Alabajos además se ha mostrado especialmente preocupado por la gran cantidad de plásticos de todo tipo, que no se encuentran acumulados en lugares determinados sino que aparecen repartidos por todas partes, contaminando los espacios naturales de una manera mucho más peligrosa.

También la acumulación de escombros de obras es importante. Hace unos años Compromís propuso que no se exigiera el D.N.I en los ecoparques de Torrent como requisito para poder reciclar estos residuos. “Esta medida de control personal está provocando que la población que tiene miedo a poder ser identificada no recicle en los ecoparques; nuestra propuesta fue rechazada y las consecuencias las sufrimos todas y todos en forma de residuos abandonadas por todo el término de Torrent”, ha explicado Alabajos.

La contratación de brigadas municipales de limpieza medio ambiental, según Compromís, tiene que ser permanente a lo largo del año y no únicamente en la temporada estival; “además que con 70 Km cuadrados se tendría que contar con varias para poder mantener el término en unas condiciones medianamente sostenibles, tanto para la fauna como para evitar el peligro de incendios que suponen estos residuos”, ha concluido Alabajos.

Arxivat en: General, Urbanisme i Medi Ambient

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *