“La ciutadania de Torrent es mereix respecte. Torrent no es cap cromo per intercanviar”, així s’ha referit Pau Alabajos, portaveu de Compromís per Torrent, davant de la notícia que s’ha conegut hui del trencament unilateral del diàleg que ha imposat la direcció del PSOE a Compromís i que afectaria també la capital de l’Horta Sud.
“A nosaltres no ens han dit res. Ens hem assabentat per la premsa que les converses estaven trencades a Torrent i és una actitud a la qual no donem crèdit, ja que suposa menysprear la voluntat democràtica de la ciutadania de Torrent i jugar amb el govern del nostre poble en base a l’intercanvi de cromos”, ha expressat Pau Alabajos.
“Des del primer moment, nosaltres hem posat propostes i mesures concretes damunt de la taula, com vàrem fer en l’Assemblea Oberta de dijous 4 de juny, on varen eixir 15 punts d’acció prioritària per al benestar de les persones i el rescat democràtic de la nostra ciutat i, davant d’això, ens trobem que el PSOE continua mantenint una actitud de vella política en la qual només importen les poltrones i no el contingut de les polítiques que es volen fer”, ha continuat Alabajos.
“Els veïns i veïnes de Torrent mereixem respecte. Mereixem un govern que es preocupe per millorar la nostra ciutat. No podem tolerar que se’ns impose des de Blanqueries sense debatre mesures polítiques o programa: ens usen com a hostatges per a l’intercanvi de cadires i poltrones i, a Compromís, no funcionem així: l’última paraula la té l’Assemblea en decisió democràtica”, ha conclòs Alabajos.
Alabajos: “Torrent no es un cromo para intercambiar”
“La ciudadanía de Torrent se merece respeto. Torrent no es ningún cromo para intercambiar”, así se ha referido Pau Alabajos, portavoz de Compromís per Torrent, ante la noticia de que se ha conocido hoy de la rotura unilateral del diálogo que ha impuesto la dirección del PSOE a Compromís y que afectaría también la capital de l’Horta Sud.
“A nosotros no nos han dicho nada. Nos hemos enterado por la prensa que las conversaciones estaban rotas en Torrent y es una actitud a la que no damos crédito, ya que supone despreciar la voluntad democrática de la ciudadanía de Torrent y jugar con el gobierno de nuestro pueblo en base al intercambio de cromos”, ha expresado Pau Alabajos.
“Desde el primer momento, nosotros hemos puesto encima de la mesa propuestas y medidas concretas, como hicimos en la Asamblea Abierta del jueves 4 de junio, de donde salieron 15 puntos de acción prioritaria para el bienestar de las personas y el rescate democrático de nuestra ciudad y, ante esto, nos encontramos con que el PSOE sigue manteniendo una actitud de vieja política en la que sólo importan las poltronas y no el contenido de las políticas que se quieren hacer”, ha continuado Alabajos.
“Los vecinos y vecinas de Torrent merecemos respeto. Merecemos un gobierno que se preocupe por mejorar nuestra ciudad. No podemos tolerar que se nos imponga desde Blanquerías sin debatir medidas políticas o programa: nos usan como rehenes para el intercambio de sillas y sillones y, Compromís, no funcionamos así: la última palabra la tiene la Asamblea en decisión democrática”, ha concluido Alabajos.