L’Executiva local de Compromís al nostre poble  va ser proposada, i aprovada per votació en assemblea,  el passat 10 de febrer de 2020, per unanimitat. Víctor Medina és el nou Portaveu Local de Compromís per Torrent succeeint així a Goyo Rius, qui ha estat Portaveu dels valencianistes a la localitat durant els últims 4 anys i que seguirà formant part de l’executiva local en qualitat de Secretari d’Organització.

Medina, ex regidor de Compromís a l’Ajuntament de Torrent durant l’anterior legislatura, va destacar per la defensa dels drets LGTBI i de la remunicipalització de l’empresa Aigües de l’Horta. Ha ocupat diferents càrrecs orgànics en el partit entre els quals destaca al portavocía de les joventuts a nivell local i nacional o treballant com a tècnic parlamentari a les Corts Valencianes. Actualment desenvolupa funcions d’assessor d’Assumptes Parlamentaris a la Generalitat Valenciana.

El nostre objectiu  és continuar avançant, des de Torrent, en la  construcció del projecte regenerador, nacional i progressista que Compromís ha encetat a tot el País Valencià. Volem dignitat per  a les persones, igualtat d’oportunitats per a tots i totes, millores socials, cultura accessible, transparència a les institucions populars i presència incondicional al carrer de la nostra llengua i les nostres tradicions.

Des de l’executiva ens proposem  fer de corretja de transmissió, amb el grup municipal de Compromís per Torrent, i dur al govern municipal  les demandes dels nostres militants, simpatitzants i votants en general. Seguirem a peu de carrer, treballant amb els col·lectius i moviments socials, les associacions cíviques i les entitats veïnals. Perquè som un partit radicalment democràtic i solidari que lluita per rescatar persones i famílies.

El nostre projecte, per a tindre èxit,  ha de ser  solidari, integrador  i participatiu per la qual cosa cal sumar esforços. Volem aprofitar l’experiència dels nostres predecessors i, a més a més, volem ser capaços de  canalitzar l’energia inesgotable i el valuós  inconformisme  dels joves. Per això tenim les portes de la nostra seu obertes de bat a bat per a què participes, per a què hi vingues, opines i proposes, per a què et sumes al corrent de ciutadans que, com nosaltres, pensa que encara queda molta feina per millorar el nostre poble. Les eleccions generals estan a prop i et demanem el teu ajut per aconseguir una vertadera i genuïna veu valenciana a Madrid que exigisca un finançament just i el reconeixement de què som POBLE, un poble unit, alegre i combatiu.

Salut, País Valencià i a per totes!