Benvolgut veí/veïna:

En les darreres eleccions municipals, gràcies a la confiança de torrentins i torrentines, tenim veu i vot al nostre Consistori.

Ens adrecem a tu per a garantir-te que continuarem amb tota la il·lusió per a fer noves coses, d’aportar noves idees de cara al futur.

Som COMPROMÍS, som la garantia d’una política propera al ciutadà. Els teus problemes, aspiracions i inquietuds els fem nostres: són els del nostre col·lectiu.

A més de les propostes del propi Grup Municipal, hem incorporat multitud d’idees, preguntes, mocions, propostes i denúncies que persones com tu ens han fet arribar. La política des de baix cap a dalt es això: aglutinar tot el que ens preocupa i donar una solució precisa, bona, i, si pot ser, ràpida. Els grans macroprojectes no ens interessen. Ens interessa el dia a dia, encara que no per això deixem de costat les grans solucions per a Torrent, com l’hospital, la pedrera, l’urbanisme de consens, les escoles bressol, el trànsit, la policia de barri, els accessos, etc.

Des del Grup Municipal a l’Ajuntament de Torrent, hem vist com governava el PP abans i com ha governat el PSOE ara. I esta experiència ens ha permés arribar a una conclusió: les coses es poden fer millor.

Torrent necessita una altra veu més forta encara per a què hi haja una alternativa sensata, sòlida i real al bipartidisme. Estos anys hem pogut comprovar que, amb recursos modestos però amb moltes ganes i il·lusió de servir els torrentins i torrentines, es pot influir de manera efectiva en la millora del poble. Com en el món de la pilota, som el qui està al trinquet i diu si és falta o és bona: l’home bo.

El Torrent que volem no és una ciutat de cartó pedra o de la imatge. El Torrent que volem és dinàmic, creatiu, innovador. Un Torrent que creu en els servicis bàsics, sanitat i educació, com a pilar fonamental del benestar. El Torrent que volem no pot tolerar que hi haja estudiants que comencen i acaben els estudis en barracons o que no tinguem ja l’hospital.

El Torrent que volem protegix els desafavorits, aquells que no poden pagar la hipoteca, els joves que no troben faena. És un Torrent habitable, una ciutat per a les persones, que fomenta el transport públic i l’ús de la bicicleta, amb espais verds i una activitat cultural i social plural i diversa. Una ciutat oberta, referent i capital per a la comarca.

No dubtes que portarem endavant allò que ens proposem. Entre tots ho aconseguirem. Propostes i idees que partirem de COMPROMÍS i de persones com tu. La manera d’embastar i transformar les idees en projectes és el treball. Així, en la darrera lesgislatura hem estat el Grup Municipal que més propostes i projectes ha presentat al Registre d’Entrada del nostre Ajuntament.

Si vols fer-nos arribar les teues idees, preocupacions o propostes per millorar Torrent, pots adreçar-te al nostre Grup Municipal, al correu el·lectrònic o telèfon que figuren en aquesta mateixa carta. T’atendrem personalment en aquelles qüestions que planteges amb tota confiança.

Que no et callen, fes-te sentir.