Pau Alabajos: “La proposta de PP i Ciutadans era una taca contra el bon nom de totes aquelles persones que han dignificat Torrent”.

Al Ple Ordinari del passat dijous 8 de juliol els grups municipals del Partido Popular i Ciudadanos presentaren una moció per a revocar el nom de Vicent Torrent (Premi Carta de Poblament) de l’edifici públic anomenat abans com a “Auditori” a seques.

Per a Compromís, aquesta iniciativa s’emmarca dins de la radicalitat ideològica en què estan posicionats els grups municipals de Ciutadans i PP al Ple del consistori.

El portaveu dels valencianistes, Pau Alabajos, va expressar que el seu grup municipal mai no havia votat ni votarà en contra de torrentines i torrentins distingits amb el premi Carta de Poblament de Torrent. A tal efecte, va presentar una esmena a la totalitat davant la proposta intolerant de PP i Ciutadans, on Alabajos va alabar la tasca social, artística, així com la trajectòria professional, d’il·lustres veïnes i veïns de la capital de l’Horta Sud, com Vicent Pallardó, Vicent Ortí, José Ortí Soriano, Manuel Herreros “Champi”, Emili Fenoll, el pilotari Natalio, i el propi Vicent Torrent, destacant que hi han tantíssimes personalitats de la nostra ciutat que enumerar-los a totes i tots donaria per a la celebració d’un plenari independent.

Per a Compromís, el fet que dos grups del consistori proposen llevar el nom d’un torrentí il·lustre a un edifici públic suposa un punt negre i inesborrable que quedarà per a la vergonya democràtica del parlamentarisme modern de Torrent, des que aquest començara a caminar de la mà del seu primer alcalde Manuel Puchades.

En la votació final, l’esmena a la totalitat de Compromís va obtindre el suport dels grups Socialista i Guanyant Torrent, no prosperant la del PP i Ciutadans.

Finalment, Alabajos ha expressat que el PP i Ciutadans perden massa temps intentant enfrontar al veïnat de Torrent, en compte de proposar solucions constructives als problemes reals dels torrentins i les torrentines, en aquest sentit ha recordat que en l’elaboració dels pressupostos per al 2016 els populars amb 9 regidors presentaren 11 propostes, mentres que ciutadans no hi presentà cap; Compromís en va presentar 32.

“Mentres uns munten “l’espectacle” nosaltres caminem”, ha conclòs el portaveu de Compromís per Torrent.

COMPROMÍS PER TORRENT LAMENTA EL ESPERPENTO PLENARIO MONTADO POR PP Y CIUDADANOS EN SU MOCIÓN CONJUNTA CONTRA EL PREMI CARTA POBLA VICENT TORRENT

Pau Alabajos: “La propuesta de PP y Ciudadanos era una mancha contra el buen nombre de todas aquellas personas que han dignificado Torrent”.

En el Pleno Ordinario del pasado jueves 8 de julio los grupos municipales del Partido Popular y Ciudadanos presentaron una moción para revocar el nombre de Vicent Torrent (Premi Carta Pobla) del edificio público nombrado antes como “Auditori” a secas.

Para Compromís esta iniciativa se enmarca dentro de la radicalidad ideológica en que están posicionados los grupos municipales de Ciudadanos y PP en el Pleno del consistorio.

El portavoz de los valencianistas, Pau Alabajos, expresó que su grupo municipal nunca había votado ni votará en contra de torrentinas y torrentinos distinguidos con el premio Carta de Poblament de Torrent. A tal efecto presentó una enmienda a la totalidad ante la propuesta intolerante de PP y Ciudadanos, donde Alabajos alabó la tarea social, artística, así como la trayectoria profesional, de ilustres vecinas y vecinos de la capital de l’Horta Sud, como Vicent Pallardó, Vicent Ortí, José Ortí Soriano, Manuel Herreros “Champi”, Emili Fenoll, el pelotari Natalio, y el propio Vicent Torrent, destacando que hay tantísimas personalidades de nuestra ciudad que enumerarlos a todas y todos necesitaría de la celebración de un plenario independiente.

Para Compromís el hecho de que dos grupos del consistorio propongan quitar el nombre de un torrentino ilustre a un edificio público supone un punto negro e imborrable que quedará para la vergüenza democrática del parlamentarismo moderno de Torrent, desde que este empezase a caminar de la mano de su primer alcalde Manuel Puchades.

En la votación final la enmienda a la totalidad de Compromís fue apoyada por los grupos Socialista y Guanyant Torrent, no prosperando la del PP y Ciudadanos.

Finalmente Alabajos ha expresado que el PP y Ciudadanos pierden demasiado tiempo intentando enfrentar a la vecindad de Torrent, en lugar de proponer soluciones constructivas a los problemas reales de los torrentinos y las torrentines, en este sentido ha recordado que en la elaboración de los presupuestos para el 2016 los Populares con 9 concejales presentaron 11 propuestas, mientras que Ciudadanos no presentó ninguna; Compromis presentó 32.

“Mientras unos montan “el espectáculo” nosotros caminamos”, ha concluido el portavoz de Compromís per Torrent.