El regidor de Compromís per Torrent i representant en la Fundació Esportiva Municipal (FEM), David Baviera, ha fet pública la convocatòria del Consell Rector de l’Organisme Autònom [ací podeu consultar-la en PDF], en la qual es pot veure com els membres del PP varen ser informats correctament i, per tant, desmunta, d’aquesta manera, la comunicació que va enviar a premsa la formació conservadora exigint-li que rectificara.

Aquesta comunicació del PP va arribar després que el regidor de Compromís denunciara el caos econòmic que el PP ha deixat en la FEM i que s’ha traduït en un excés de 100.000€ en despeses addicionals corresponents a l’exercici de 2015 i que ara s’hauran d’assumir en el Pressupost de 2016, que no ha comptat, per aquest motiu, amb el suport de la formació ecovalencianista.

En paraules de David Baviera, “a Compromís ja vàrem sospitar dels motius reals de la incompareixença dels regidors del PP al Consell Rector de la FEM, moment que teníem molt d’interés per fer moltes preguntes al respecte d’aquests desviaments econòmics. L’esperpent ja fou màxim en veure després que el PP enviava un comunicat a la premsa exigint unes rectificacions que, com es pot veure, no tenen ni cap ni peus, ja que es veu molt prompte que coneixien perfectament quan tindria lloc el Consell Rector i no varen anar-hi perquè no varen voler donar la cara”.

Així doncs, a parer del regidor ecovalencianista, “el PP hauria de tindre la decència de demanar disculpes per haver acusar falsament i tampoc no haver tingut vergonya a l’hora de mentir. Però el que és més important: hauria de donar explicacions del caos econòmic que deixa a la Fundació Esportiva”.