L’empresa presenta irregularment factures davant l’ajuntament des del 14 de gener de 2021, data en què finalitzà el contracte.

Pau Alabajos: “Hem demanat davant la comissió municipal corresponent la pòlissa de responsabilitat civil d’aquesta empresa que opera sense contracte”.

 

Al pròxim Ple ordinari de maig el govern presidit per Jesús Ros ha presentat una relació de factures pendents de pagament que corresponen a la Fundació Esportiva Municipal de Torrent (FEMT) al llarg de l’exercici de 2021.

Aquestes factures, que sumen un total 83.910’40€, inclouen dues corresponents a l’empresa que opera a la piscina municipal de la Cotxera des del 13 de febrer de 2018, i que continua exercint la seua activitat sense contracte des del 14 de gener de 2021 fins l’actualitat. La mercantil inclou entre el seu personal les persones socorristes de la piscina, motiu pel qual des de Compromís per Torrent, mitjançant el seu portaveu Pau Alabajos, s’ha demanat davant la Comissió Plenària d’Economia que el govern municipal li facilite còpia de la pòlissa de responsabilitat civil sobre possibles riscos personals i materials.

Addicionalment, aquestes factures foren trameses irregularment ometent l’obligatòria funció fiscalitzadora de la intervenció municipal, tal i com consta als informes emesos tant per la pròpia Intervenció com per la Lletrada Jurídica de l’Ajuntament de Torrent.

Finalment, Alabajos ha explicat que encara que existisca una pòlissa per part de l’empresa, o del propi Ajuntament, que cobrisca els riscos derivats de la gestió de la piscina, se li hauria de comunicar oficialment a la companyia asseguradora que la mercantil que opera a la piscina ho fa sense contracte legal, per tal que siga coneixedora de l’actual situació de gestió de les instal·lacions que està assegurant i s’eviten futures complicacions legals en cas de produir-se un accident no desitjat.

NOTA DE PRENSA

Torrent, 27 de abril 2022

Principio del formulario

Compromís desvela que los socorristas de la piscina de la Cotxera operan sin contrato.

La empresa presenta irregularmente facturas ante el ayuntamiento desde el 14 de enero de 2021, fecha en que finalizó el contrato.

Pau Alabajos: Hemos solicitado ante la comisión municipal correspondiente la póliza de responsabilidad civil de esta empresa que opera sin contrato”.

 

Para el próximo Pleno ordinario de mayo el gobierno presidido por Jesús Ros ha presentado una relación de facturas pendientes de pago que corresponden a la Fundació Esportiva Municipal de Torrent (FEMT) a lo largo del ejercicio de 2021.

Estas facturas, que suman un total 83.910’40€, incluyen dos correspondientes a la empresa que opera en la piscina municipal de la Cotxera desde el 13 de febrero de 2018, y que continúa ejerciendo su actividad sin contrato desde el 14 de enero de 2021 hasta la actualidad. La mercantil incluye entre su personal las personas socorristas de la piscina, motivo por el cual desde Compromís per Torrent, mediante su portavoz Pau Alabajos, se ha pedido ante la Comisión Plenaria de Economía que el gobierno municipal le facilite copia de la póliza de responsabilidad civil sobre posibles riesgos personales y materiales.

Adicionalmente, estas facturas fueron enviadas irregularmente omitiendo la obligatoria función fiscalizadora de la intervención municipal, tal y como consta en los informes emitidos tanto por la propia Intervención como por la Letrada Jurídica del Ayuntamiento de Torrent.

Finalmente, Alabajos ha explicado que aunque exista una póliza por parte de la empresa, o del propio Ayuntamiento, que cubra los riesgos derivados de la gestión de la piscina, se le tendría que comunicar oficialmente a la compañía aseguradora que la mercantil que opera en la piscina lo hace sin contrato legal, para que sea conocedora de la actual situación de gestión de las instalaciones que está asegurando y se evitan futuras complicaciones legales en caso de producirse un accidente no deseado.