Pau Alabajos: Tant la inspecció com el control municipal en l’arreplegada i la separació dels residus són innexistents en dies festius on hi ha una gran acumulació de deixalles.

El Grup Municipal de Compromís per Torrent ha denunciat la manca de previsió per part de l’equip de govern durant les festes de nadal. Els contenidors, especialment els soterrats, a més de dificultar el depòsit de caixes i embalatges de gran volum, no són suficients en zones com el centre històric, i necessiten d’un reforç en la inspecció i l’arreplegada en aquelles dates on es produeixen una gran acumulació de residus.

Per al portaveu de Compromís, Pau Alabajos, “aquestes situacions porten aparellades problemes de salubritat, afectant greument al centre històric, on ja s’han patit plagues de rossegadors i panderoles en diverses ocasions”. A més, demanda al govern de Ros que s’inspeccionen correctament els punts de recollida, especialment els de reciclatge, atenent el fet que molts torrentins i torrentines separen els residus però quan intenten dipositar-los o bé no poden o bé no disposen dels contenidors separatius per a poder fer-lo.

Finalment des de Compromís exigeixen al govern municipal que es preocupe no només de la celebració de les festes si no també dels serveis públics que porten aparellades, com és el cas de la neteja dels carrers i l’arreplegada dels residus.

Castellano

Compromís per Torrent denuncia la falta de previsión en la recogida de residuos durante las fiestas navideñas

Pau Alabajos: “Tanto la inspección como el control municipal en la recogida y la separación de los residuos son inexistentes en días festivos donde hay una gran acumulación de desechos”.

El Grupo Municipal de Compromís por Torrent ha denunciado la carencia de previsión por parte del equipo de gobierno durante las fiestas de navidad. Los contenedores, especialmente los soterrados, además de dificultar el depósito de cajas y embalajes de gran volumen, no son suficientes en zonas como el centro histórico, y necesitan de un refuerzo en la inspección y la recogida en aquellas fechas donde se producen una gran acumulación de residuos.

Para el portavoz de Compromís, Pau Alabajos, “estas situaciones llevan aparejadas problemas de salubridad, afectando gravemente al centro histórico, donde ya se han padecido plagas de ratas y cucarachas en varias ocasiones”. Además, demanda al gobierno de Ros que se inspeccionen correctamente los puntos de recogida, especialmente los de reciclaje, atendiendo al hecho que muchos torrentinos y torrentinas separan los residuos pero cuando intentan depositarlos o bien no pueden o bien no disponen de los contenedores separativos para poder hacerlo.

Finalmente desde Compromís exigen al gobierno municipal que se preocupe no solo de la celebración de las fiestas si no también de los servicios públicos que llevan aparejadas, como es el caso de la limpieza de las calles y la recogida de los residuos.