Com cada 3 de febrer, a Torrent s’ha celebrat la tradicional festa de Sant Blai. Amb gran afluència de públic i en un ambient festiu i participatiu, els torrentins i torrentines, així com persones d’altres poblacions veïnes, han gaudit dels tradicionals gaiatos, sant blaiets i el porrat, visitant la fira al carrer de l’Ermita.

Compromís té una estima molt especial per la ciutat de Torrent i prova d’això és que les principals cares de la coalició visiten la capital de l’Horta Sud molt sovint, i el dia  de Sant Blai no ha sigut una excepció. Així, diferents càrrecs orgànics i institucionals de Compromís han acompanyat el col·lectiu de Torrent i el seu grup municipal, integrat per Pau Alabajos, Carme Silla, Xavi Martí i David Vila.

La presència política de la Coalició integrada per Més, Iniciativa i Els Verds ha estat nombrosa, destacant el diputat al Congrés i candidat a la Generalitat Valenciana Joan Baldoví, la Consellera d’Agricultura Isaura Navarro, Enric Morera, com a president de les Corts Valencianes, Carles Esteve, diputat de Compromís, així com les representants a la Diputació de València, Dolors Gimeno i Xavier Rius.

La representació comarcal de Compromís també ha estat molt important, amb la presència dels regidors de Paiporta, Pep Val, Olga Sandrós i Laura Jiménez, la regidora d’Alaquàs, Yasmina Pérez, el regidor de Quart de Poblet, Lluís Miquel Campos, el regidor de Catarroja, Xavi Bellot, el regidor de Manises, Guillermo Martínez, la regidora de Benetússer, Carmen Albors. També ha fet acte de presència la co-portaveu de Compromís i Secretaria General de Més, Àgueda Micó.