Hui es fan públics els resultats de les primàries d’arreu de tot el País Valencià i a Torrent hem aconseguit un gran resultat de participació. Amb un cens de 737 persones s’ha aconseguit una participació de més del 60%.

El nostre candidat a l’alcaldia, Pau Alabajos, encapçala una llista que trenca amb la vella política i que engega el motor del canvi al nostre poble. Carmen Silla, David Baviera, Víctor González, Violeta Rius, Francesc Company, Pilar López, Pep Varela, M.Desamparados Rius, Rubén González, Salud Boltes, Mercedes Chust i Jordi Velasco segueixen l’ordre de la llista. Els cinc que encapçalen la llista tenen una mitjana d’edat de 29 anys i aquesta és una de les característiques d’aquesta nova etapa. El col·lectiu ha aconseguit formar un gran equip de treball on tots i totes les membres tindran un paper clau en la transformació política de la capital de l’Horta Sud.

Comencem un llarg viatge cap a Ítaca i volem que tots els torrentins i torrentines ens acompanyen com ens han acompanyat en aquest procés de primàries. Sols el poble salva al poble i Compromís per Torrent representa el poble.

Moltes gràcies a totes i a tots per participar en aquesta fita històrica. Ací vos deixem l’enllaç amb les dades totals de la participació als municipis i a les Corts.

Salut, Torrent i País Valencià