Compromís per Torrent reivindica el 25 d’abril amb la lectura d’aforismes de Joan Fuster i textos de Sanchis Guarner

En un acte obert a la ciutadania, Compromís per Torrent ha fet presència al carrer 25 d’abril, fent memòria d’una fita tan important per al Poble Valencià com va ser la desfeta d’Almansa i la posterior abolició del dret històric a coexistir de manera digna amb la resta de pobles.

Amb la lectura d’aforismes de Joan Fuster i textos de la Llengua dels Valencians de Sanchis Guarner, els militants i simpatitzants de Compromís, als que han fet costat nombrosos veïns i veïnes de Torrent, han reivindicat amb la seua paraula el dret de la ciutadania a recuperar la dignitat i la seua veu com a Poble.

Des del col·lectiu de Compromís per Torrent s’ha volgut destacar la senzillesa de les reivindicacions, on la paraula dels assistents ha fet presència en contraposició al protocol i els actes basats en àpats o esmorzarots, una imatge totalment allunyada de les necessitats de milers de torrentins i torrentines.

Finalment, Pau Alabajos, com a Portaveu Local de Compromís per Torrent, ha agraït la presència i el temps dedicat per tots els assistents en un dia tan assenyalat per al Poble Valencià, on des de Torrent “tenim molt present les paraules d’aquells compatriotes que ens dignifiquen des de l’honestedat del seu missatge”.

25_abril_grup