Pau Alabajos (candidat de Compromís a l’alcaldia de Torrent): “L’apropiació per part del PP d’un acte de l’Ajuntament en favor dels xiquets i xiquetes ens indica com entén la democràcia la candidatura de Folgado”.

Compromís per Torrent ha tornat a denunciar la utilització partidista que fa el Partido Popular dels actes i esdeveniments públics organitzats per l’Ajuntament de Torrent, que haurien de representar tota la ciutadania, però dels quals se n’aprofiten a la mínima oportunitat que tenen.

Els fets: Divendres a la vesprada l’Ajuntament de Torrent va organitzar un acte públic anomenat “Els Xiquets a les Places”. La durada de l’esdeveniment es va produir des de les 18 hores fins les 20 hores a la Plaça Major de Torrent, junt el monument de la Torre. En eixe mateix acte, i segons fotografies aportades per Compromís es pot veure com simpatitzants i regidors del Partido Popular repartien propaganda electoral al costat de l’escut de l’Ajuntament de Torrent, que estava imprés dins d’un gran llençol blau, el mateix color corporatiu utilitzat pels populars en tots els seus actes polítics.

Inauguració encoberta: Coincidint amb aquest acte «suposadament» en favor dels xiquets i xiquetes, el Partido Popular va aprofitar per a inaugurar un parc de jocs infantils ubicat al costat del lloc on s’estava produint el repartiment de propaganda electoral, i que fins eixe moment estava tancat al públic mitjançant unes tanques municipals.

Per al candidat de Compromís per Torrent, Pau Alabajos, es tracta de la trampa que el Partido Popular perpetra contínuament contra la democràcia i les institucions que controla quan les governa. La utilització partidista dels xiquets i xiquetes de Torrent, per part del PP, és l’últim esperpent d’una manera de fer política en la que la manipulació de les institucions evidencia el nerviosisme dels populars davant la important fita que la ciutadania té en les urnes el dia 24 de maig, ha declarat Alabajos.

Finalment, des de Compromís s’ha expressat que el dia dels fets l’Ajuntament, com a expressió institucional, no representava la ciutadania de Torrent sinó únicament els interessos particulars del Partido Popular, que va obviar la resta de veïns de veïnes que no combreguen amb aquesta manera d’entendre la democràcia i la gestió dels recursos públics.

COMPROMÍS CALIFICA DE LAMENTABLE LA UTILIZACIÓN POR PARTE DEL PARTIDO POPULAR DE UN ACTO EN FAVOR DE LOS NIÑOS Y NIÑAS DE TORRENT

Pau Alabajos (candidato de Compromís a la alcaldía de Torrent): “La apropiación por parte del PP de un acto del Ayuntamiento en favor de los niños y niñas nos indica como entiende la democracia la candidatura de Folgado”.

Compromís per Torrent ha vuelto a denunciar la utilización partidista que hace el Partido Popular de los actos y acontecimientos públicos organizados por el Ayuntamiento de Torrent, que deberian representar a toda la ciudadanía pero del que se aprovechan a la mínima oportunidad que se les presenta.

Los hechos: El viernes por la tarde el Ayuntamiento de Torrent organizó un acto público denominado “Els Xiquets a les Places”. La duración del acontecimiento se produjo desde las 18 horas hasta las 20 horas en la Plaça Major de Torrent, junto el monumento de la Torre. En ese mismo acto, y según fotografías aportadas por Compromís se puede ver como simpatizantes y concejales del Partido Popular repartían propaganda electoral al lado del escudo del Ayuntamiento de Torrent, que estaba impreso dentro de un gran lienzo azul, el mismo color corporativo utilizado por los populares en todos sus actos políticos.

Inauguración encubierta: Coincidiendo con este acto « supuestamente » en favor de los niños y niñas, el Partido Popular aprovechó para inaugurar un parque de juegos infantiles ubicado al lado del lugar donde se estaba produciendo el reparto de propaganda electoral, y que hasta ese momento estaba cerrado al público mediante unas vallas municipales.

Para el candidato de Compromís per Torrent, Pau Alabajos, se trata de la trampa que el Partido Popular perpetra contínuament contra la democracia y las instituciones que controla cuando las gobierna. La utilización partidista de los niños y niñas de Torrent, por parte del PP, es el último esperpento de una manera de hacer política en la que la manipulación de las instituciones evidencia el nerviosismo de los populares ante la importante cita que la ciudadanía tiene en las urnas el día 24 de mayo, ha declarado Alabajos.

Finalmente desde Compromís se ha expresado que el día de los hechos el Ayuntamiento, como expresión institucional, no representaba a la ciudadanía de Torrent sino únicamente los intereses particulares del Partido Popular, que va a obviar al resto de vecinos de vecinas que no comparten esta manera de entender la democracia y la gestión de los recursos públicos.