Compromís per Torrent denuncia la falta d’iniciativa del govern local per tal de complir els compromisos de la llei LGTBI.

“És indispensable que una ciutat de 80000 habitants com Torrent previnga i actue contra els possibles delictes d’odi que es poden produir al nostre poble. Aquesta mena d’agressions no es poden banalitzar i cal una estratègia i una planificació en material policial” ha destacat el portaveu de Compromís, Pau Alabajos

L’article 42 de la llei d’igualtat de les persones LGTBI, aprovada per les Corts Valencianes durant la passada legislatura, contempla la creació d’un grup contra els delictes d’odi coordinat per la policia local en ciutats de més de 50000 habitants. “És especialment greu que la segona ciutat més poblada de la demarcació de València i la més gran de l’àrea metropolitana no compte amb aquesta mena de grup” ha expressat el portaveu ecovalencianista.

Finalment, Alabajos ha volgut ressaltar que “açò no és més que un nou capítol de deixadesa i falta d’iniciativa per part del govern de Jesús Ros. Agressions homòfobes com la que es va perpetrar fa només uns dies a la ciutat de València, on un jove va ser agredit a l’eixida d’una discoteca per la seua orientació sexual, exigeixen una actuació coordinada en matèria de seguretat ciutadana i impliquen la necessitat d’aplicar de forma immediata els compromisos que estableix la llei LGTBI”

CASTELLANO

Compromís denuncia que Torrent todavía no cuenta con el grupo contra delitos de odio de la policía local

Compromís por Torrent denuncia la falta de iniciativa del gobierno local para cumplir los compromisos de la ley LGTBI.

“Es indispensable que una ciudad de 80000 habitantes como Torrent prevenga y actúe contra los posibles delitos de odio que se pueden producir en nuestro pueblo. Este tipo de agresiones no se pueden banalizar y hace falta una estrategia y una planificación en material policial” ha destacado el portavoz de Compromís, Pau Alabajos

El artículo 42 de la ley de igualdad de las personas LGTBI, aprobada por las Cortes Valencianas durante la pasada legislatura, contempla la creación de un grupo contra los delitos de odio coordinado por la policía local en ciudades de más de 50000 habitantes. “Es especialmente grave que la segunda ciudad más poblada de la demarcación de Valencia y la más grande del área metropolitana no cuente con este tipo de grupo” ha expresado el portavoz ecovalencianista.

Finalmente, Alabajos ha querido resaltar que “esto no es más que un nuevo capítulo de dejadez y falta de iniciativa por parte del gobierno de Jesús Ros. Agresiones homófobas como la que se perpetró hace sólo unos días en la ciudad de València, donde un joven fue agredido a la salida de una discoteca por su orientación sexual, exigen una actuación coordinada en materia de seguridad ciudadana e implican la necesidad de aplicar de forma inmediata los compromisos que establece la ley LGTBI.”