Compromís ha instat l’ajuntament de Torrent perquè pague els proveïdors dins del termini legal de 50 dies o, en cas de retard, que se’ls compense en interessos, per tal d’ajudar perquè les empreses de Torrent mantinguen i creen llocs de treball

Beguer: “Les administracions públiques som les primeres que hem de donar exemple complint la llei, el retràs del pagament a proveïdors afavoreix el tancament d’empreses i la destrucció de llocs de treball”.

El grup municipal Compromís: BLOC-Verds–Hospital a l’Ajuntament de Torrent ha presentat una moció per a tractar al Plenari en què insta a respectar la llei en el pagament del proveïdors o, que en el seu defecte, se’ls paguen en el seu moment interessos com fa l’Ajuntament amb els seus administrats quan estos es retarden en els pagaments.

Sento Beguer considera que és més efectiu per a la pervivència o fins i tot la creació de llocs de treball a les empreses, comerços o autònoms el fet de pagar en temps i forma “que destinar diners i recursos a fer campanyes de dubtosa finalitat, ja que en generar-se un flux de diners en un temps “comercial”, este col·lectiu pot atendre al mateix temps els seus compromisos tant amb altres empreses que els subministren, com pagar nòmines i altres obligacions, redundant en un benefici apreciable”.

A la mateixa moció vol que s’acorde que en el cas de contractació de servicis o compres directes des de l’ajuntament de Torrent “és prioritze les que estan ubicades a Torrent o paguen els seus tributs i taxes al nostre ajuntament”.

Podeu consultar la moció clicant en aquest enllaç:  Moció Pagament a Proveïdors