Ahir, un grup de militants de Compromís per Torrent vam assistir a la processó cívica que es celebra cada 9 d’octubre a la ciutat de València. Vam presenciar en primera persona amb la resta dels companys del partit que hi acudiren la lamentable presència de banderes nazis i simbologia feixista que lluïen els grups d’ultradreta que van participar en la processó. Des del col·lectiu volem declarar el nostre rebuig i tota la nostra indignació cap a aquest esperpent que és impensable en un estat democràtic europeu. Volem manifestar també la impunitat amb la qual el feixisme actua en actes institucionals com aquest sense cap resposta per part de la policia ni del l’Ajuntament de València.

No podem permetre que aquests grups xenòfobs i feixistes estiguen presents en la diada de tots els valencians i valencianes, en una diada que és de caire festiu i familiar i, per tant, estarem donant suport a la denuncia que el nostre eurodiputat Jordi Sebastià portarà al Parlament Europeu.

No podem deixar d’assenyalar que estem ben orgullosos de tota aquella gent de Compromís que sense cap por va acudir i va haver de suportar insults i amenaces per part dels feixistes. Sense por, tots i totes endavant contra el feixisme!

simbologia-desfilo-libremente-procesion-civica_EDIIMA20141009_0700_5