“Cal ser molt didàctics sobre el procés de Primàries que anem a fer a Compromís- no sols dels caps de llista com va a fer algun partit- on tota la llista podrà ser triada pels militants i simpatitzants, tan en l’àmbit presencial com per mitjans informàtics”.

Compromís per Torrent convocà una Assemblea extraordinària el dimarts passat -25 de febrer, a la nostra seu al carrer Sedaví 34 de Torrent- on s’aprovà una sèrie d’actes per a donar a conèixer als nostres conciutadans tot el novell procés què anem a utilitzar per a la tria dels nostres candidats de cara a les eleccions europees.
La primera acció a realitzar seran unes eixides al carrer, per a poder explicar i solventar tots els dubtes que genera una acció com aquesta, tant innovadora com participativa, on diversos grups de militants estaran per a poder clarificar i exposar com és va a realitzar este procés.
Els dies i hores què hem quedat per a poder realitzar aquesta acció, a la qual convidem a tots els veïns i veïnes que siguen interessats a saber com ho farem:

Divendres 28 de febrer 17:00 hores) a l’estació Metro-Avinguda.
Dissabte 1 de març (11:00 hores) al Mercat de sant Gregori.
Diumenge 2 de març (11:00 hores) a l’estació Metro-Avinguda.
Dimecres 5 de març (17:00 hores) a l’estació Metro-Avinguda.
Divendres 7 de Març (11:00 hores) al Mercat de la Plaça.