Els membres del Grup Municipal de Compromís per Torrent han retornat les quatre entrades gratuïtes que els corresponien com a càrrecs electes de la corporació per a representacions a l’Auditori i, al mateix temps, han tornat a demanar per registre d’entrada que no se’ls en tornen a enviar més.

En paraules de Pau Alabajos, “els regidors i regidores de la corporació municipal, com a representants del poble, no hem de tindre privilegis, sinó que hem de donar exemple i dignificar les nostres institucions. La gent de Compromís anirem a l’Auditori i ens ho pagarem de la nostra butxaca”.

Des de Compromís s’ha volgut deixar constància que no es tracta de menysprear la invitació per part d’Alcaldia, ni tampoc de restar valor a la representació cultural lligada a les entrades. És per això que el portaveu ecovalencianista ha considerat que, a més “d’innecessari”, també es tracta d’un “mal exemple per a la ciutadania, atés que no ajuda a posar en valor la cultura, tot fomentant una imatge que no s’adequa al respecte que ens mereix la creació artística”.

Finalment, Alabajos també ha incidit que “es tracta d’un contrasentit molt flagrant el fet que s’intente predicar austeritat des de l’Ajuntament i després es vagen donant entrades de gorra“.

Compromís devuelve las entradas gratuitas para el Auditori y pide que no se le envíen más

Los miembros del Grupo Municipal de Compromís per Torrent han devuelto las cuatro entradas gratuitas que les correspondían como cargos electos de la corporación para representaciones en el Auditori y, al mismo tiempo, han vuelto a solicitar por registro de entrada que no se les envien más.

En palabras de Pau Alabajos, “los concejales de la corporación municipal, como representantes del pueblo, no debemos tener privilegios, sino que tenemos que dar ejemplo y dignificar nuestras instituciones. La gente de Compromís iremos al Auditori y nos lo pagaremos de nuestro bolsillo”.

Desde Compromís se ha dejado constancia que no se trata de menospreciar la invitación por parte de Alcaldía, ni tampoco de restar valor a la representación cultural ligada a las entradas. Es por eso que el portavoz ecovalencianista ha considerado que, además de “innecesario”, también se trata de un “mal ejemplo para la ciudadanía, ya que no ayuda a poner en valor la cultura, fomentando una imagen que no se adecua al respeto que nos merece la creación artística”.

Finalmente, Alabajos también ha incidido en que “se trata de un contrasentido muy flagrante el hecho de que se intente predicar austeridad desde el Ayuntamiento y luego se vayan dando entradas de gorra“.