1) El Col·lectiu de Compromís per Torrent dóna suport a Sento Beguer en les accions legals que exercisca per a defensar el seu honor i l’honradesa de la seua família.

2) El grup municipal de Compromís per Torrent ha presentat o manifestat públicament, al llarg de tots els anys de convocatòria de les beques de la Dipu, la seua disconformitat en la manera de baremar als aspirants, així com en la politització dels membres del Tribunal, especialment la presidència del mateix.

3) Compromís per Torrent rebutja l’opacitat del procés de selecció en quant als estudis admesos pel Tribunal, els quals no han figurat, en cap any, les titulacions específiques requerides en cadascuna de les convocatòries de les beques.

4) Compromís per Torrent rebutja l’existència de polítics entre els membres del Tribunal, siguen del partit que siguen, i denuncia que el regidor de personal de l’Ajuntament, del Partido Popular, s’erigisca en President del Tribunal de beques. En aquest sentit hem demanat, reiteradament, que els esmentats membres del Tribunal siguen únicament personal funcionari de la Casa, que són els únics que poden realitzar aquesta tasca amb criteris d’absoluta objectivitat i transparència respecte a les decisions preses al mateix.