Benvolguts companys i companyes

Tan sols volia adreçar-me a vosaltres per tractar dinformar-vos al voltant de les diverses estratègies de dinamització que s’estan duent a terme a diferents escoles del nostres municipi.

Com ja sabeu, la darrera proposta d’arranjament escolar pretén la supressió de cinc línies d’infantil a Torrent i fins a un total de trenta unitats en tota la comarca de l’Horta Sud. La comunitat escolar, recolzada en tot moment per la Plataforma en Defensa de l’Educació Pública de la què molts de nosaltres formem part, s’ha mobilitzat de debò i durant tota aquesta setmana de febrer s’han convocat diverses assemblees de pares/mares i mestres amb la col.laboració dels equips directius amb un èxit d’assistència sense precedents.

Aixi, el dimarts 21 de gener, ens reunirem a l’escola Federico Maicas més de 20 persones, de diferents col·lectius – professorat, famílies i direccions del centres, sindicats, grups polítics – per analitzar l’arranjament escolar i l’aplicació de la LOMQE. De la mateixa manera, s’acordà realitzar reunions informatives als centres en la setmana del 4 al 7 de febrer per elaborar una proposta per replegar signatures amb la intenció de manifestar la nostra oposició a esta mesura.

El resultat ha estat:

1.- Dimarts 4 de febrer, es feren dos reunions a l’escola Sant Pasqual on assitiren les AMPA de 10 centres públics de Torrent.

2.- Dimecres 5 es feu altra assemblea de l’AMPA amb assistència de l’Equip Directiu al Miguel Hernàndez.

3.- Dijous 6 s’organitzaren assembles al Molí a les 15.30 i al Federico Maicas a les 16.30 i a El Molí.

4.- El divendres, a les 19.30 a l’Anonio Machado.

5.- El dilluns 10 es farà al Sant Pasqual a les 13 hores. Professorat i famílies.

El acord més important al que s’ha arribat tindra lloc el DILLUNS 10 A PARTIR DE LES 18’00 HORES: UNA CONCENTRACIÓ PER A RECOLLIR SIGNATURES AL METRO-AVINGUDA DE CARACTER COMARCAL per tal d’evitar la supressió d’unitats d’infantil que pretenen cercenar l’escola pública des de la seua mateixa socarrel. Tenim la pancarta de la Plataforma de l’Horta Sud, però l’escola que ho considere pot portar la seua pancarta així com les formacions que vullguen mostrar el seu recolzament.

Podreu endur-vos fulls de signatures perque hem obert un termini fins el 4 de març abans de la seua presentació.

Alguna cosa està passant que Torrent està en moviment.

L’escola pública és de tots i per a tots; el seu futur ens afecta i és cosa nostra. No hi faltes, comptem amb tu.

Vos passe un enllaç que a nivell d’Horta Sud ja te arreplegades més 7000 signatures demanant el manteniment de les 30 unitats d’infantil que es volen suprimir a la comarca. Si signeu ací també podeu signar en els fulls que presentarem a Torrent.

Espere que ens pugam veure el dilluns, dempeus, en la lluita pels nostre futur: una escola pública, valenciana i de qualitat:

Maria Herrada Ricart

Portave

Adjunts per a la concentració del dia 10 de febrer al Metro Avinguda.

No més volia afegir-vos aquestos arxius per si els volieu fer servir en xarxes.

Una salutació.

Maria Herrada Ricart

Portaveu Coalició Compromís per Torrent.

u Coalició Compromís per Torrent