El passat dissabte 1 de setembre vàrem celebrar l’Assemblea Local per tal d’efectuar la tria de delegats i delegats torrentins al 6é Congrés Nacional del BLOC. A més a més, ens vàrem reunir per començar un nou curs polític que se’ns anuncia amb molts de reptes als quals haurem de fer front, tot començant pel rescat de l’Estat que comportarà noves i majors retallades.

És per això que des del BLOC-Compromís volem posar èmfasi en les alternatives que existeixen a un panorama de futur negre que ens prepara el PP. Davant de la seua por, oferim la nostra esperança. No hi haurà eixida d’aquesta crisi si no s’aposta per orientar la política al servei de les persones -amb tot el que això comporta: #RescatemPersones– i buscar solucions sostenibles que no ens facen repetir els errors del passat i de la bombolla immobiliària i les receptes neoliberals promogudes per PP i PSOE.

En la web del Congrés podreu trobar tota aquesta informació i més. Vos convidem a fer-ne un tast, per debatre i contrastar idees: http://congresbloc.org/

Ací teniu la llista dels delegats torrentins al 6é Congrés Nacional del BLOC:

– Pep Medina
– Òscar Peris
– Víctor Medina
– Sento Beguer
– Ricard Chulià
– Maria Herrada
– Santi Martínez
– Xavi Martí
– Meritxell Peris
– Eduard Alemany

Com a suplents hem triat:

– Vicent Revert
– Paco Boltes
– Rafa Sancho
– Enric Cubes
– Lluís Muñoz
– Josep Peris
– Vicent Font

Així mateix, dilluns 3 de setembre vàrem celebrar la corresponent Assemblea Comarcal de l’Horta Sud. La nostra comarca va ser la darrera a presentar les seues esmenes al 6é Congrés, però, per contra, va ser una de les més participatives. De fet, aquest 6é Congrés del BLOC ha sigut dels més profitosos pel que respecta al debat intern. Som conscients de les grans expectatives que tenim al davant i volem correspondre-les.