Els dos regidors que conformen el grup municipal de Bloc-Compromís han tornat les quatre entrades (dos per regidor), enviades per Alcaldia, corresponents al concert de Raphael, únic pel que es cobrarà entrada, per suposar una despesa a l’erari públic de Torrent.

Vicent Beguer i Maria Herrada no acceptaran més invitacions que suposen un cost a l’Ajuntament, tret aquells actes d’obligat compliment per les lleis i els benèfics, els quals aquestos últims pagaran com qualsevol ciutadà que haja sigut invitat.

Els regidors de Compromís entenen que, fora de les obligacions institucionals, tots els ciutadans són iguals i per tant qui vullga entrades que se les pague. S’atén així una resolució de l’Assemblea del col·lectiu de Torrent, del que formen part, i que va ser aprovada en sessió ordinària per unanimitat dels seus membres.

Tots dos regidors han agraït a l’Alcaldessa de Torrent la deferència d’enviar-los les entrades corresponents al concert de Raphael, però al no tractar-se d’un acte institucional no poden acceptar-les. Beguer i Herrada entenen que, fora de les estrictes funcions de representació institucional que marquen les lleis, tots els ciutadans i ciutadanes han de ser tractats de la mateixa forma i en les mateixes condicions de participació ciutadana.

(TClicant ací podeu llegir en PDF el registre d’entrada)