Haureu observat que últimament apareixen entrades a facebook i a twitter , del diari “La Opinión de Torrent ” , unes que tracten de Compromís , i altres que no ho fan i que fins i tot parlen d’altres partits i inclouen fotos dels mateixos .
Comuniquem a tota la militància , que aquestes notícies , no les publiquem nosaltres i que es deuen a altres causes , “publicitat de Facebook” ” twitterfeed “, etc . , portem uns dies , des que detectem el problema , bloquejant els missatges i marcant-los com a correu brossa , fins i tot hem col · locat en “Missatges de bloc o comentaris que continguen les següents paraules claus : opinió i twiterfeed ” .
S’han denunciat les incidències a Facebook i a La Opinión de Torrent , per inserir publicitat ( concretament de FNAC ) , i ens hem adreçat a Twitterfeed , exigint-los , que bloquegen la inserció de La Opinión de Torrent , o ens veurem obligats a denunciar per incompliment de la LPD ( Llei de protecció de dades ) .
Estem a l’espera que ens donen d’una vegada la solució a aquest incòmode tema .
També ens hem posat en contacte amb els responsables del diari L’Opinió de Torrent , que han parlat amb el seu web – màster , i ens diuen que ells no publiquen res.
Esperem que, en breu , se solucione també aquest problema alié a Compromís per Torrent; mentrestant us informem que qualsevol article que aparega de La Opinión de Torrent no estarà autoritzat, pel nostre grup municipal, mentre a l’encapçalament no figure la llegenda AUTORITZAT PER COMPROMÍS PER TORRENT.

Moltes gràcies per seguir-nos, us demanem disculpes per aquestes incidències totalment alienes a Compromís per Torrent.