La Plataforma per l’Hospital, coalitzada amb Compromís, ha denunciat l’engany reiterat del programa electoral del Partido Popular en la construcció d’un hospital per a Torrent.

El seu representant Alberto Andreu es pregunta que ha sigut d’aquella moció del PP de novembre de 2011, en plena campanya electoral de les generals, en la que instava “a la Generalitat Valenciana a la construcció de l’hospital de la ciutat, i que este siga un hospital públic, gratuït i de qualitat“.

Per a la Plataforma per l’Hospital la notícia de la privatització de la Sanitat Pública Valenciana, per part del govern autonòmic del PP, posa en evidència totes les falsedats comeses pels governs del PP, des de les compareixences de l’exalcaldessa Catalá, acusant a l’oposició de mentir, fins a les reunions amb els diversos Consellers de torn, en les que el PP s’assegurava que l’Hospital de Torrent era una realitat.

Per a Andreu, el temps ha posat a cadascú en el seu lloc, i el PP ha demostrat el nul interés i les mentides reiterades del seu programa electoral, motiu pel qual ha demanat que es retire immediatament el cartell on s’anuncia la construcció de l’Hospital, “per a no abundar més en la mentida”.

A més a més ha demanat al govern del PP de Torrent que abans de fer qualsevol declaració sobre l’Hospital tinga la vergonya política d’adquirir els terrenys als seus propietaris, solars sense els quals la Generalitat Valenciana no pot iniciar cap procés de licitació sobre aquesta infraestructura.

Finalment, la Plataforma ha explicat que l’única declaració política creïble que li que queda al govern del PP és la creació d’una Comissió de Seguiment sobre l’Hospital de Torrent, integrada per tots els grups
municipals, on es done informació periòdica al Poble de Torrent sobre el tràmits i passos donats, i que aquesta Comissió siga d’assistència pública com qualsevol Ple de la Corporació.

Més informació:
La Plataforma per l’Hospital de Torrent presenta una moció al Ple de la Corporació instant a la compra dels terrenys i a la creació d’una comissió se seguiment que impulse el projecte de l’hospital

El PP tomba la moció de la Plataforma per l’Hospital i n’aprova una sense cap contingut, obviant la compra dels terrenys i sense cap dotació pressupostària