Companyes i companys:

A partir de dilluns 17 podreu participar a les primàries de Compromís per triar els nostres representants a la candidatura per a les Eleccions Europees.

Des d’ací anime totes les persones afiliades i simpatitzants del BLOC a la seua participació activa, a exercir el dret a vot. Especialment, faig una crida als càrrecs públics i orgànics perquè fomenten que els seus col·lectius estiguen ben actius. Entre totes i tots hem de fer que siga tot un èxit un procés històric per al valencianisme, on al voltant de 12.000 persones triaran qui ens representa.

Les pròximes Eleccions Europees són molt importants en la preparació de les eleccions municipals i valencianes de 2015. Posem en marxa una maquinària que ens ha de portar a un resultat històric. Com ho és que persones que representen els nostres valors encapçalen o conformen una candidatura que liderarà Compromís. Estem portant el valencianisme polític a la seua màxima expressió institucional i això comença per la votació a les primàries.

Rebeu una cordial salutació.