Al voltant de 200 persones a la concentració, davant del Centre de majors Santa Elena, per exigir a la Generalitat Valenciana el pagament dels 960.000 €, que els adeduda.

Transcrivim literalment el comunicat difós pels treballadors del centre.

Un any màs tota la família de Sta Elena : professionals , usuaris / a familiars , religioses , patrons, amics … ens reunim per donar a conèixer la situació en què es troba SANTA ELENA
A data d’avui la Conselleria ens deu des de l’1 de gener i ascendeix a 960.000,00 € . Des del mes de juny gràcies a una pòlissa de crèdit hem pogut seguir pagant les nòmines .
Com nosaltres
Milers de Treballadors es concentren avui a les portes de les residències i centres de dia on treballen en defensa dels seus salaris i en suport als companys dels centres que no estan podent cobrar el seu nòmina . Una situació provocada per la Generalitat Valenciana com a conseqüència dels màs de 106 milions d’euros que deu a les Empreses del Sector .
Parlem de més de 12 mesos de deute , que cada mes s’incrementa en 6 milions màs ; parlem de gairebé 200 empreses , més de 15.000 treballadors i 30.000personas majors dependents; parlem de serveis professionals de qualitat que estàn sent discriminats en el seu tracte respecte a altres sectors bàsics .
Màs de 300 centres de la Comunitat Valenciana es concentren avui a les portes durant 5 minuts en defensa dels seus salaris i en suport als companys i companyes que no estàn cobrant les seves nòmines com a conseqüència dels màs de 106 milions d’euros que la Generalitat Valenciana deu a les seves empreses des de fa més de 12 mesos . No ens poden demanar més esforços a les Empreses ni als seus treballadors , i per això avui ens reunim a les portes d’aquest centre , com passa en tants altres a la Comunitat Valenciana , per reivindicar una solució estable que ens permeti t’rabajar sense la incertesa de si podrem cobrar la propera nòmina .

El Sector exigeix ​​a la Generalitat Valenciana un compromís totalment ferm per establir un pla de pagaments que sigui real i d’urgent aplicació i que saldi immediatament el deute acumulat de 106 milions d’euros . El Sector exigeix ​​a la Generalitat Valenciana que ens doni el mateix tracte quant a pagaments que a altres serveis bàsics , com són els concerts sanitaris i educatius . El Sector , després de gairebé tres anys d’impagaments , no pot esperar més i no abandonarà les seves mobilitzacions fins a aconseguir que el President de la Generalitat es reuneixi amb els nostres representants i els de les empreses i de resposta a les nostres legitimes reivindicacions .
Per tant , emplacem a totes les persones compromeses amb l’atenció a les persones grans dependents a donar suport a les mobilitzacions previstes per al dia 18 a les 11 hores , davant de la Conselleria d’Hisenda a València i davant les delegacions de govern valencià a Castelló i Alacant . També per a la gran marxa que es realitzarà a València el 29 de novembre .
Volem agrair a l’ajuntament del nostre poble el suport i les gestions , a tots els partits polítics el seu suport , a l’equip de Sacerdots de Torrent seu suport i valuosíssima coíaboración ia tots vosaltres gràcies per la vostra presència.