Entrevista publicada per La Opinión de Torrent al secretari local de Compromís Jove per Torrent:

Víctor González Medina és torrentí, viu al voltant de la Font de les Granotes, estudia Sociologia i fins no res treballava a l’aeroport de València. Te 21 anys, simpatitzant de Compromís comença a militar en setembre 2011. Des de fa poques setmanes és el nou secretari local de Compromís Jove en Torrent.

Compromís Jove Torrent va celebrar la seua primera assemblea fa un parell de setmanes.. Els nostres objectius estan vinculats a Compromís. Però amb Compromís Jove volem injectar la nostra energia, les nostres ganes de fer coses, el canvi, en definitiva el que pot aportar la gent jove. Som una nova generació que està patint una crisi quasi des de la nostra formació intel·lectual. Aleshores som una joventut indignada de formació i per això volem tindre veu dins del nostre partit.

La primera activitat que s’ha organitzat ha segut el “bus de la corrupció valenciana”… L’hem organitzat per a tot l’àmbit del País Valencià. Farem una ruta del turisme negre del País Valencià que per desgràcia tenim molt. Anirem a la Ciutat de les Arts i de les Ciències, a la depuradora de Pinedo, Orpesa del Mar i a l’aeroport de Castelló a menjar-se la mona i volar el catxerulo. I crec que per ara és l’únic que volarà, això i els falcons.

El seu partit va demanar que l’Ajuntament es presentara com a acusació en el cas Emarsa que el PP va rebutjar… El poble valencià és molt complidor, abans es lleva el pa de la boca per a poder pagar els seus rebuts; però quant se n’adona que amb els seus diners paguen joies, viatges de luxe i fins i tot prostitutes és un escàndol que el poble valencià no pot permetre i esta tenint una actitud molt positiva.

Els partits de l’oposició estan duent endavant una campanya en contra de la nova taxa de la TAMER… No podem permetre que els ciutadans paguen una taxa de 2012 en els seus rebuts de l’aigua de 2011. El PP pot dir que és una errada però les errades no es poden permetre i si damunt provoquen el recaptament de diners del poble, jo crec que furt és la paraula que més es pot ajustar a aquest cas.

L’Ajuntament ja ha aprovat el Pla d’Ajust per poder pagar als seus proveïdors amb l’abstenció de l’oposició… Compromís es va abstindre perquè aquest pla en el fons va destinat a pagar els deutes pendents amb PIMES i autònoms, encara que si haguera segut este el seu objectiu haguérem votat en contra per què és un Pla d’Ajust que no s’ajusta a la realitat de Torrent. Aquest pla és allargar el Pla de Sanejament 2009-2015 i ja estem en 2012 i encara no s’ha complit cap punt d’este pla que ja es va remodelar en el seu moment. Aleshores, per què hem de creure quant no ens han donat cap motiu?

Creu el seu partit l’objectiu de dèficit zero del PP del 2015? No anem a fer un acte de fe. Per què hem de creure quan no ens han donat motius per a creure amb l’hospital i en el soterrament del metro? Des de 2008, primer any de govern complet del PP, tenim 22 milions d’euros més de forat. Per actes de fe, la Setmana Santa; però en els comptes no.

Amb la liquidació de 2011 s’ha produït una baralla de números entre l’equip de govern i l’oposició… El PP vol donar una imatge que tot va be, saben molt bé fer populisme i no volen respondre a una realitat de què Compromís és conscient. Eixe és el problema que tindrà sempre el PP. Mai ens anem a trobar d’acord en cap tema perquè no volen la sinceritat com a mitjà de comunicació.

La vaga general del 29M no va tindre massa repercussió en Torrent… Però açò no vol dir que la gent estiga a favor de la Reforma Laboral. Els treballadors no han fet vaga perquè tenen contractes molt precaris, temporals i tenen por de perdre el seu lloc de treball. Des de Compromís ens declarem insubmisos. Que el PP vote en contra, tots sabem quina és la seua doctrina, però l’abstenció del PSOE no l’entenem. Només volem donar entendre que no volem complir aquesta reforma que ataca els treballadors.

L’equip de govern va a ampliar el servei de Torrentbici… Nosaltres sempre estem a favor d’este tipus d’iniciatives de transport sostenible. Però esta fet malament des del seu origen. Si volem agafar una bicicleta a les portes de l’Ajuntament fins altre lloc de la ciutat no hi ha cap carril-bici.