Beguer: “El PP només se’n recorda que els serveis públics són de tots quan està a l’oposició”.

Compromís per Torrent ha denunciat un cas més del dia a dia en què el PP utilitza la web municipal com a òrgan de difusió de la seua propaganda. En aquest cas es refereix al comunicat de premsa en el que critica als sindicats Comissions Obreres i UGT per les seues protestes davant l’amortització de 56 llocs de treball que el PP ha pressupostat per a 2012.

Beguer ha criticat el fet que als torrentins només se’ls ha oferit el comunicat del Partido Popular i, a més, en un to que Beguer ha jutjat d’una agressivitat impròpia, amb amenaces de conseqüències disciplinàries com suspensió d’ocupació i sou pel simple fet d’expressar pacíficament les reivindicacions dels treballadors afectats per l’amortització de places.

El portaveu de Compromís ha incidit en un aspecte que al seu parer és obvi, i és que l’Ajuntament no és només el Partido Popular, sinó tota la casa i, per extensió, tots els torrentins i les organitzacions que els representen. Així doncs, els sindicats de l’Ajuntament tenen exactament el mateix dret a exposar el seu punt de vista en la pàgina web de Torrent com la té el PP.

Beguer apunta que és una constant que les úniques notícies de la web de l’Ajuntament facen referència a l’equip de govern del PP, però ha fet especial incidència que aquesta vegada s’ha utilitzat una plataforma de tots perquè una part responga a l’altra sense donar-li l’opció de rebatre els seus arguments de manera democràtica i transparent.

Captura de pantalla amb la notícia a què es fa referència en la informació