Beguer: “Aquest desequilibri de partida, produirà nous dèficits de tresoreria impossibles d’assumir per a l’Ajuntament de Torrent”.

El portaveu de Compromís ha presentat una bateria d’esmenes contra el projecte de Pressupostos per al 2012 confeccionat per l’equip de govern del PP. En les seues esmenes s’alerta que al dèficit de tresoreria generat per la gestió del PP, de més de 9 milions d’euros, se li’n podrien afegir els més de 7,3 que, Compromís estima, es produiran per al proper any.

En concret Compromís ha presentat 4 esmenes a la falta de documentació, 29 esmenes al capítol d’ingressos i una esmena a la totalitat al capítol de despeses, aquesta última fonamentada en què el PP no ha incorporat el dèficit de tresoreria de gestions anteriors, tal i com alerta la intervenció municipal en el seu informe.

Per al portaveu de Compromís, aquest desequilibri està provocat perquè la part dels ingressos ha sigut inflada, tal i com ve passant des que el PP confecciona els pressupostos, un “costum” heretat de les antigues gestions del Psoe de Torrent per a quadrar el Pressupost siga com siga.

Finalment Beguer ha argumentat que aquestes situacions es produïxen quan els pressupostos s’elaboren unilateralment, sense consens municipal i negant als ciutadans la possibilitat de presentar propostes mitjançant un procés de participació pública, obert i transparent.

Consulta totes les esmenes presentades clicant ací

Compromís per Torrent presenta 34 enmiendas al Presupuesto confeccionado por el PP para 2012 y alerta de un futuro desequilibrio de más de 7,3 millones de euros

Beguer: “Este desequilibrio de partida, producirá nuevos déficits de tesorería imposibles de asumir para el Ayuntamiento de Torrent”.

El portavoz de Compromís ha presentado una batería de enmiendas contra el proyecto de Presupuestos para el 2012 confeccionado por el equipo de gobierno del PP. En sus enmiendas, Beguer alerta que al déficit de tesorería generado por la gestión del PP, de más de 9 millones de euros, se le podrian añadir los más de 7,3 que, Compromís estima, se producirán para el año próximo.

En concreto Compromís ha presentado 4 enmiendas a la falta de documentación, 29 enmiendas al capítulo de ingresos y una enmienda a la totalidad al capítulo de gastos, esta última fundamentada en que el PP no ha incorporado el déficit de tesorería de gestiones anteriores, tal y como alerta la Intervención municipal en su informe.

Para Beguer, este desequilibrio está provocado porque la parte de los ingresos ha sido hinchada, tal y como viene pasando desde que el PP confecciona los presupuestos, una “costumbre” heredada de las antiguas gestiones del PSOE de Torrent para cuadrar el Presupuesto sea como sea.

Finalmente Beguer ha argumentado que estas situaciones se producen cuando los presupuestos se elaboran unilateralmente, sin consenso municipal y negando a los ciudadanos la posibilidad de presentar propuestas mediante un proceso de participación pública, abierto y transparente.